29 Ocak 2011 Cumartesi

Trt Okul Canlı izle



TRT ve Anadolu Üniversitesi işbirliği ile kurulan eğitim kanalı TRT Okul, “Yaşam Boyu Eğitim” sloganı ile 31 Ocak 2011’de Sayın Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın katılacağı açılış töreniyle yayına başlıyor.

Anadolu Üniversitesi mezunu ünlü televizyon programcısı Beyazıt Öztürk’ün sunuculuğunu üstlendiği açılış gecesinde Kanalın programlarının tanıtım filmlerinin gösterimi ve açılış konuşmalarının yanı sıra, Anadolu Senfoni Orkestrası eşliğinde kısa bir konser de yer alacak. 19:00’dan itibaren TRT Okul'da yayınlanmaya başlayacak olan açılış programı, 20:00’den itibaren TRT'nin diğer kanallarında da canlı olarak yayınlanacak ve 22:00’de sona erecek.

TRT Okul’da Anadolu Üniversitesi’nin hazırladığı ders programları ve eğitim-kültür programlarının yanı sıra, TRT tarafından hazırlanan çeşitli yaş gruplarına yönelik eğitim-kültür programları, kısa spotlar, gençlere yönelik çeşitli programlar yayınlanacaktır. Mevcut kanallardan sıkılan, farklı arayış içinde olan izleyicilerin beklentilerini karşılayacak olan TRT Okul Kanalı, medya sektörüne farklı bir tarz getirecektir.

TRT Okul televizyonunu canlı izlemek için buraya tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder